Вчитель-логопед Невінчана О. Г.
- Невінчана Оксана Григорівна
- Освіта: вища
- Посада: вчитель-логопед
- Стаж: 7 років
- Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст"
Головним завданням діяльності вчителя-логопеда є планування і здійснення навчально-корекційної роботи з вихованцями логопедичної групи , які мають недоліки мовленнєвого розвитку.
Під час виховання дітей із ЗНМ вчитель-логопед, педагоги спеціалісти, вихователі розв'язують завдання, що визначені БП "Я у Світі", програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт" у напрямках розумового, фізичного та естетичного розвитку дітей. Але основним завданням є корекція мовного розладу та розвиток аспектів мовлення.
Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда
- Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).
- Складнання індивідууальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною
- Визначення доцільних форм взаємодії з дтитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.
- Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.
- Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.
- Співпраця із практичним психологом, соціальним педагогом, вихователем, учителем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.
- Співпраця з медичним персоналом закладу та поліклініки.
- Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.
- Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.
- Пропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю.