Розклад занять та гуртків

  

 

 

 

 

 

«Затверджено» : Директор ЗДО №1 «Світанок» ( Онищук Н.П. )

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ В СТАРШИХ ГРУПАХ СКВИРСЬКОГО ЗДО № 1 "СВІТАНОК"

ЗА ОНОВЛЕНОЮ ПРОГРАМОЮ "ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ" НА 2018/2019 Н.Р.

розклад 2018

 

 

розклад літній

  

розклад занять 2017                                                                                                                                                         

 «Погоджено»                                                                                                  «Затверджено»
Заступник голови ПК                                                                                     Зав. ДНЗ №1 «Світанок»
__________ Л.В. Ільченко                                                                           ___________ Н.П. Онищук
Від 29 серпня 2017р                                                                                   Від 29 серпня 2017р.

                    Розклад роботи гуртків Сквирського ДНЗ № 1 "Світанок" 2017/2018 н.р.


№ з/п

Назва гуртка

Керівник гуртка

                         Дата проведення

1

Гурток театралізованої діяльності «Грайлик» (середній дошкільний вік)

Бусол Л.П.

Заннятя гурткка проводиться 1 раз на тиждень в другій половині дня: середа.

2

Гурток з національно-патріотичного виховання «Мій рідний край» (старший дошкільний вік)

Луценко О.А.

Заняття гуртка проводяться 1 раз на тиждень в другій половині дня : четвер

3

Гурток з безпеки життєдіяльності дітей «Юний рятівник» (старший дошкільний вік)

 

Ринтюк С.В.

Заннятя гурткка проводиться 1 раз на тиждень в другій половині дня: четвер

4

Гурток «Народна іграшка» (ранній вік)

Кекіль Є.О.

Заннятя гурткка проводиться 1 раз на тиждень в другій половині дня: середа

Річний план гуртка сенсорного розвитку дітей раннього віку

«Кольорові вагончики» (ясельна група)

Керівник гуртка: вихователь Кекіль Є. О.

DSCN6445

 Вересень

1.Гра « Годинник цокає» (  Розвиток в дітей сприймання звуків, орієнтації в просторі, зору)

2.Гра «КАП - КАП – КАП» (  Розвиток в дітей сприймання звуків, тактильних відчуттів)

3.Дидактична гра «Один - багато» (  Формування в дітей елементарних математичних уявлень)

4.Презентація «Хто де живе?» ( Формування в дітей  уміння  розрізняти звуки тварин)

Жовтень

1.Дидактична гра «Закрий шкатулку» (  Розвиток в дітей сприймання кольору)

2.Заняття-гра з предметними картинками ( Розвиток в дітей сприймання форми і величини)

3.Дидактична гра «Машинки і  гаражі» ( Розвиток в дітей сприймання форми і величини)

4.Презентація «Гігієна» (Розвивати в дітей координацію рухів, тактильні відчуття)

Листопад

1.Гра «Листопад» ( Розвиток в дітей сприймання звуків, кольорів)

2.Дидактична гра «Хто де живе?» (Формування уміння в дітей розрізняти звуки тварин)

3. Гра «Хто пасеться на лузі?» ( Формування уміння в дітей впізнавати тварин за звуками)

4.Презентація «Пори року» ( Розвиток у дітей сприйняття звуків природи)

Грудень

1.Гра «Одягнемо ляльку» ( Формування уміння в дітей правильно підбирати одяг відповідно до сезону)

2.Гра «Великий чи маленький» (Учити дітей визначати зайвий предмет за розміром)

3.Дидактична гра «Цікаві грибочки"(Розвивати уміння в дітей діяти з предметами різної форми)

4.Презентація «Тваринний світ» ( Розвивати уміння в дітей розпізнавати звуки тварин)

Січень

1.Дидактична гра «Підберу чашки до блюдця» ( Вчити дітей співвідносити предмети за кольором)

2.Дидактична гра «Збери пірамідку» ( Формування уміння в дітей підбирати кільця пірамідки за кольором, величиною)

 Лютий

1.Дидактична гра«Кольори» ( Розвивати уміння в дітей розрізняти предмети за кольором)

2. Дидактична гра «Якого кольору предмет?» ( Учити розрізняти та називати кольори та їх відтінки)

3.Дидактична гра «Домалюй фігуру» ( Закріплення уявлень у дітей про різноманітні форми і їх різновиди)

4.Презентація «Овочі та фрукти» ( Вчити дітей розрізняти фрукти та овочі на дотик, групувати їх)

 Березень

1.Дидактична гра «Форми» ( Розвивати в дітей сприйняття форми предметів)

2.Пісня – гра « Два півники» ( Закріплення слів пісеньки, розвивати вміння у дітей імітувати рухи тварин)

3.Дидактична гра. «Звірята шикуються» (Вдосконалювати вміння в дітей розрізняти і впорядковувати предмети)

4.Презентація « Загадки про тварин» ( Вчити дітей відгадувати тварини за описом)

 Квітень

1.Дидактична гра. «Порівняй предмети» ( Вчити дітей порівнювати предмети, які мають різні параметри величини)

2.Дидактична гра «Собака та цуценята» ( Вчити дітей правильно називати і розрізняти тварин за їхніми зовнішніми ознаками)

3.Українська народна пісенька «Печу, печу хлібчик» ( Вчити дітей узгоджувати рухи зі словами пісеньки)

4.Дидактична гра «Опиши предмет» ( Розвивати вміння співставляти предмети за величиною)

 Травень

1.Мовна гра «Хто пасеться на лузі?» ( Вчити розпізнавати звуки тварин)

2.Українська народна пісенька «Вийди, вийди сонечко» ( Вчити узгоджувати рухи зі словами пісні)

 

Річний план гуртка з безпеки життєдіяльності дітей «Юний рятівник» (логопедична група).

Керівник гуртка: вихователь Ільченко Л.В.

DSC03923

Вересень

1. «Ти ростеш і розвиваєшся» есіда. Розгляд малюнків.)

2. «Сімя , члени родини» ( Дидактична гра «Моя сім' я»)

3. «Поважай і слухай батьків» ( Бесіда. Розгляд сімейних фотографій)

4. «Обережно чужий» ( Розігрування різних ситуацій)

Жовтень

1. «Читання казки «Червона шапочка» ( Бесіда за змістом казки)

2. «Ти вчишся дружити» (Бесіда. Читання та аналіз угорської народної казки « Двоє жадібних 

  ведмежат»)

 3. «Дитина у небезпечній ситуації» ( Розгляд плакатів. Навчати дітей поводитись у небезпечній ситуації (у випадку насильства).

4. «Створення типово небезпечних ситуацій» ( Закріпити правила поведінки з незнайомими людьми)

Листопад

1.«Якщо ти лишився вдома сам» (Бесіда. Вчити дітей користуватися предметами домашнього вжитку.)

2.«Задзвонив телефон» (Обігрування телефона. Закріпити вміння правильно користуватися телефоном)

3.«Побутові машини і прилади» ( Розгляд картинок. Загадки)

4.«Іноді гра не доводить до добра» (Бесіда. Дидактична гра «Так чи ні»)

5.«Читання вірша С. Маршака «Пожежа» (Вчити дітей правильно поводитись в екстремальних ситуаціях)

Грудень  

1.«Пізнай себе» ( Настільна гра. Закріплювати знання дітей про частини тіла людини)

2.«Щоб бути здоровим» ( Бесіда. Гра «Злови пораду, корисну для здоров я»)

3.«Корисна для здорова їжа» ( Дидактична гра «Їстивне – неїстивне»)

4.«Рух і здоров’я» ( Перегляд мультфільму « Зарядка для хвоста». Загадки)

Січень    

1.«Лікар Айболить» ( Сюжетно – рольова гра «Лікарня»)

2.«Корисні і шкідливі звички» (Бесіда. Розгляд картинок. Настільно –друкована гра «Доріжка для

 здоров я»)

3.«Читання оповідання К. Чуковського «Мийдодір»

4.«Ти навчаєшся і відпочиваєш» ( Вірш І. Світличного «Лінтюх». Розгляд картинок)

Лютий    

1.«Бережи природу» (Закріплювати правила безпечної поведінки серед природи)

2.«У природи є різна погода» (Бесіда. Розгляд картин (дощ, вітер, гроза, град і ін..)

Закріплювати  навички безпечної поведінки в екстремальних умовах)

3.«Всі рослини і тварини вкрай потрібні для людини» (Творча гра «Мандрівка до лісу»)

4.«До природи не неси шкоди» (Екскурсія в парк)

Березень  

1.«Азбука автомобільних доріг» (Моделювання ситуацій. Загадки. Дорожні знаки)

2.«Ми – пасажири» (Сюжетно- рольова гра)

3.«Щоб не трапилось лиха» (Бесіда. Розгляд картин. Закріплювати правила поведінки на вулиці)

4.«Я загубився» ( Розігрування ситуацій)

5.«Цільова прогулянка вулицями міста» ( Екскурсія)

Квітень  

1.«Пожежники. Пожежний транспорт» (Екскурсія до пожежної частини)

2.«Його величність – сірничок» ( Складання оповідань на тему: «Добрі справи сірничка»)

3.«Вечір загадок і відгадок» ( Закріплювати знання дітей про правила протипожежної безпеки)

4. «Зустріч із співробітниками пожежної частини» (Бесіда про професію пожежника)

Травень  

1. «Малювання «Пожежник – професія творча» (Виставка дитячих малюнків)

2. «Голка чарівниця в умілих руках» ( Управляти в умінні дітей голку тримати тільки з протягнутою ниткою в гольнику або футлярі)

3. «Як правильно користуватися ножицями» (Закріплювати правила роботи з ножицями)

4. «Поведінка на пляжі на воді» ( Бесіда. Розгляд малюнків)

 

Річний план гуртка з безпеки життєдіяльності дітей «Юний рятівник»

(старша група). Керівник гуртка: вихователь Луценко О.А.

DSC03938

 Вересень.

1.«Мій дитячий садок» ( Екскурсія по дитячому садку, назви професій та їх обов’язки)

2.«Моє місто» ( Екскурсія по місту. Вивчити власну адресу, видатні місця, памятки архітектури)

3.«Мій будинок» ( Презентація.  Розвиток орієнтації у просторі, розрізнення одно- та багато поверхових будинків)

4.«Моя вулиця» ( Презентація. Вивчення назв предметів, що розміщенні на вашій вулиці, розвиток уваги)

Жовтень

1.«Здоров’я дитини – з власної родини» ( Бесіда .Закріплення культурно - гігієнічних навичок в дітей)

2.«Ти – здоровий» ( Створення еколого -валеологічних ситуацій. Формування здоров'язбережувальної компетентності в дошкільників)

3.«Щоб бути здоровим» ( Дидактична гра. Розвиток уяви, ознайомлення з видами загартування, формування знань про здоровий спосіб життя)

4.«Сонце, повітря, вода—друзі мого здоровя» (Розвага на повітрі. Формування здоров'язбережувальної компетентності в дошкільників)

Листопад

1.«Пожежники» (Розповідь вихователя про знаряддя праці пожежників)

2.«Обережно пожежа в домі» (Дидактична гра. Розширення знань в дітей про небезпечні іграшки в домі)

3.«Бережіть ліс від вогню»есіда про дотримання правил поведінки на природі)

4.«Обережно пожежа в лісі» (Дидактична гра, небезпечні ігри в домі)

Грудень

1.«Геть, хвороби!»люстрована бесіда про форми боротьби з хворобами)

2.«Якщо хворієш» южетно-рольова гра « Лікарня»)

3."Рух і здоров’я" портивна розвага. Розвиток рухової активності, спритності, витривалості)

4.«Ти загартовуєшся» (Загартовувальні процедури)

Січень.

1.«Стихійні лиха» (Використання ІКТ. Перегляд фільму про стихійні лиха. Формування в дітей уявлень про неймовірні явища в природі )

2. «Допоможи зайчикові сховатися від урагану» (Формування умінь і навичок моделювати надзвичайні ситуації) )

3."Надай першу допомогу після стихійного лиха" ( Сюжетно - рольова гра "Служба порятунку - "101")

4.«Увага, крига!» ( Ілюстрована розповідь вихователя про небезпеку на льоду. Закріплення правила безпечної поведінки на льоду )

Лютий

1.«З чого складається тіло людини» (Дидактична гра. Ознайомлення дітей з  основними органами людини)

2.«Чи можна прожити без рук?» ( Бесіда про важливість функціонування всіх органів в людини)

3.«Той не хворіє, хто руки чисто миє» ерегляд мультфільму "Мойдодир")

4.«Мікроби навколо нас» ( Настільні ігри. Формування в дітей культурно - гігієнічних навичок)

Березень

1.«Служба ДАІ» кскурсія містом. Закріплення знань у дітей правила пішохідного переходу)

2.«Вулиця міста» идактична гра. Закріплення знань у дітей про правила дорожнього руху)

3.«Я залишився сам удома» ( Моделювання надзвичайних ситуацій. Закріплення правил поведінки дітей під час надзвичайних ситуацій вдома)

4.«Незнайомець за дверима»южетно- рольова гра «Сам вдома». Виховувати в дітей обережність, формувати вміння вести себе розсудливо в різних життєвих ситуаціях)

Квітень.

1.«Очі – дзеркало душі, треба очі берегти» ( Презентація. Ознайомлення дітей з елементарними правилами збереження зору)

2.«Що можуть наші вушка» (Презентація. Ознайомлення дітей з елементарними правилами збереження органів слуху)

3.«Кому належить цей ніс?» ( Дидактична гра. Розширити знання дітей про органи нюху)

4.«Зубки біленькі –дітки здоровенькі» (Презентація. Формувати вміння і навички в дітей правильно доглядати за зубами

Травень

1.«Корисна для здоровя їжа» (Дидактична гра. Формування у дітей знань про корисну для здоров'я їжу)

2.«Про корисні та шкідливі звички» ( Перегляд мультфільму "Уроки тітоньки Сови". Формування в дітей знань про правила етикету, моральні цінності)

3.«Поведінка на пляжі та на воді» (Пальчиковий театр. Розширення знань дітей про правила поведінки на воді в літній період.)

4.«Поводься безпечно» (Розвага. Формування в дітей здоров'язбережувальної компетентності)

 Річний план фольклорного гуртка «Грайлик» (різновікова група)

Керівник гуртка: вихователь Бусол Л.П.

IMG 0948

Вересень.

1.Дітки маленькі гратися раденькі (українська народна гра «Подоляночка»).

2.Дітки маленькі гратися раденькі (українська народна гра «Панас»).

3.Українська народна закличка «Не йди, не йди, дощику»

4.Заняття-розвага «Курчата маленькі, гордість Курочки-неньки».

Жовтень.

1.Українська народна казка «Лисичка та Журавель» (ознайомлення дітей з традиційними стравами)

2.«Які у калинки корисні намистинки» (ознайомлення з рослинами-оберегами).

3.Українська народна казка «Колосок».

4.Українська народна гра «Ходить гарбуз по городу» (закріплення знань про овочі).

Листопад.

1.«Мир-миром…» (розучування народних мирилок).

2.Бесіда про хліб (українські народні пісеньки «Печу, печу хлібчик», «Летів горобчик»).

3.«Хустинка – український оберіг» (декоративне малювання).

4.«Ой ну, котку-рябку» (колискова для ляльки).

Грудень.

1.В гостях у бабусі-казкарки (розповідь казки за бажанням дітей).

2.« Іду, іду до білої хати Калети кусати» (розвага за участю старших дітей).

3.«Святий Миколаю прийди до нас з раю» (обговорення правил поведінки).

4.«Ой коляда, колядниця!» (розвага за участю старших дітей).

Січень.

1.«Щедрик, щедрик, щедрівочка» (розучування щедрівок).

2.«Тікай, кутя, з покуття!» (розвага за участю батьків).

3.Купання ляльки Катрусі (розучування примовки «Течи, течи, водо, з мене »).

4.Веселі малята (народні ігри).

Лютий.

1.Ігри з народними іграшками (ознайомлення з лялькою-мотанкою).

2.Гра-хоровод «Сонечко, сонечко».

3.«Весняна казка» ( свято Стрітення).

4.«У біленькій хатині є маленька дитина» (мамина колискова).

Березень.

1.Дидактична гра «Рушничок для матусі».

2.Гра-хоровод «Вийди, вийди, Іванку…».

3.Опішнянське диво (ознайомлення з гончарством).

4.В гостях у бабусі-казкарки (розповідь казки за бажанням дітей).

Квітень.

1.Обігрування веснянки «Топчу, топчу ряст, ряст».

2.«Розмалюю писанку, розмалюю» (ознайомлення дітей з писанкою).

3.Великодні ігри.

4.Гра-хоровод «Галя по садочку ходила…».

Травень.

1.Вишиванка для Оксани та Іванка (ознайомлення дітей з українським національним одягом).

2.«Чий віночок кращий» (ознайомлення дітей з національним символом).

3.Гра-хоровод «Калина».

4.Розвеселимо ляльку Катрусю (обігрування українських народних забавлянок).

Вітаємо, Вас!

Ви тут: Головна Розклад